Thursday, November 13, 2008

~pengalaman besday ema~

~Aimi post~
seven eleven..,besday kawan aku bernama ema..,sbnarnye nama die tradisional sket,tp org panggil ema jerk..,7 november baru ni, besday die yang ke 21. Pada mlmnye,dengan sebuah kereta dan 3 buah moto, kami beramai-ramai menuju ke secret recipe..,ema banje..,hehe. Aku seperti biasalah choc banana..,disinilah bermulanya kejadian yang akan aku ingat smpai bile2..,dengan 'adik ema'

KEJADIAN 1 - di secret recpe,adala waiter tu sorg, ape maslh die pon kami xtau,asyik pandang senget je table aku ngn kengkawan..,kami pon ape lagi,buatla poyo-poyo,berlagak2 sket, mintak sudu,lighter,pinggan,'ice water'..,nseb bek je xsruh die tu tlg amekkan gambo..,tp yg pling bestnye kat cni,member aku yg nama nana r..,siap sound ag b4 blah dr kdai tu,,,"waiter je pon....",kui kui

KEJADIAN 2 - pegi subaidah,mkn nasi lemak smbil tgk anugerah skrin..,kata ema"bosannya besday ak..,lepak subaidah je..,huhu"

KEJADIAN 3 - kami pun bergerak ke kompleks bj,planning nk main bowlinglaa..,siap blik hostel amek stokin ag,semngat nk main..,da smpai kat depan pintu masuk..,hampeh! system down,xleh men bowling..,kempunanlaa tgk pin2 tu..,huu

KEJADIAN 4 - pastu planning r nk p karok plak.,sampai2,da pilih lagu sumer, nk kna tunggu 20 minit plak,ape lagi,terpakse r cancel...,haa,ni saat yang pling mendebarkan..,adik ema merempuh seorang tong dram yang seksi,bajet best,dahla aurat terdedah..,aku rasa bohsia kot,ape lagi,menjerit r minah tu,"bodoh! xnampak org ke!!pakai tudung, buat cara pkai tudung!!"
pergh,aku yang jalan plng dekat ngn pompuan tu,rasa mcm nk pecah gegendang tinge..,cpt2 kiteorg rempit..,takot pape jd plak

huhu..,adik ema..,anyway,happy brthday girl!just stay the way u r..,=)

1 comment:

syhazwa said...

owoh...hebat ngak pengalaman mung ni...