Friday, June 26, 2009

2nd tag from nanabaik!

1. Kekasih saya adalah : sapa lagi? Mr aizudden laa..,

2. Saya sedang mendengar : Kerongsang by Spider

3. Mungkin saya patut : tambahkan berat badan!

4. Saya baru sudah : siapkan Tag dr nanabaik

5. Beza rakan, sahabat, kawan : same jer..

6. Saya tidak faham : why should we had discriminacy?

7. Saya perlu mencari : ilmu..dunia akhirat

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : kakak xnk gosok baju lagi

9. Makna kehidupan : untuk menguji manusia

10. Cinta itu adalah : aimi-aizu

11. Saya paling suka : tido!!

12. Saya akan cuba : be the best

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : ntah,xprnh pk

14. Telefon bimbit saya : mcm nk rosak je

15. Katil saya :best place in my house

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : nape kurus sgt?

17. Teknologi adalah : satu kemajuan sains

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak :try n error

19. Semalam : saye gado ngn seseorg

20. Hari ini : laziest day..,sbb ujan

21. Malam ini saya akan : melwat blog kwn2

22. Esok pula saya akan : pergi sekolah my sis..

23. Saya betul2 inginkan : hidup yang sederhana dan sempurna

24. badminton atau futsal : Futsallaa..,elixir always!!

25. Karaoke : teringatkan kakvero n dayah..,

26. Kereta : tae 9158

27. Bilik yang terang atau gelap : Gelap...

28. Makanan jepun adalah : xbest..,budu gak feveret

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : i'm sorry

30. Siapa yang anda tag: Kaklong,kakveor,irah n sape2 jerlaa..,

No comments: