Wednesday, July 22, 2009

28 julai = me as interviewee

One day, I received a text from wani aka wacan.., which is, from the text, lead me to the news that I’m gonna be interview by the kpm on this Tuesday, 28th July 2009. alhamdulillah, lega gle dapat tau aku akan ditemuduga..,kalu lepas nnt,leh la ak jd seorg guru.., siap berangan nk buat ape ngn duit gaji..,hehe..,mcm2 yg terlintas kt kpala..,nk make up kereta laa, nk fokus kat berat badanlaa, nk kumpul duit wat majlis laa...,mcm2laa..,

well..,i tot that's not important issue here,the thing is, kna bg lepas interbiu dl..tol x? to all my frens, good luck with ur interview, and to my frens who taken sarjana rite now and whoever know me laa, wish me luck k! neves plak rs.., huu..,nk kna study ape ek? Sape ada idea? i need to have better grasp bout educational system including all the policies..,PPSMI? help me..!


p/s matden kna interbiu 3 ogos..,adoi,xadil..,dpt tarikh yg sm kan best..,

No comments: