Wednesday, September 16, 2009

ada hikmahnye kot..

sambung blaja mesti best kan..
aku memng teringin sgt nk smbung..
skng tgk pocik,haidar,ayu,nana dan lain2 ngh smbung blaja..
memang xnafikan,ada rasa jeles di hati ni..
ape yg menghalang aku dr sambung ek?
hurm,pastinye aku xnk bebankan abah aku..
tetibe aku rs ak da byk susahkn die dr segi kewangan..

plus, aku rmi adik2 yg masih sekolah..
if nk smbung,aku kna keje lu..
sbb tulaa aku lupakan hasrat tu..
insya allah,ada rezeki nnt,pasti aku smbung..

tp cane kalu jodoh sampai dulu?
xpe,itu sume keje tuhankan..
kalau ditakdirkan aku xdpt smbung,aku trime..
pasti ada percaturan yang lebih baik bagiku..
semoganye semua berjalan dengan lancar..

p/s : ini semata-mata luahan hati saya..,tiada kena mengena dgn yg idop dan yg dah tiada


2 comments:

miss tochi said...

rilex la beb...rezeki masing2...maybe rezeki ko dpt kawen lu...aku ni pacar pun ngak ada...lom ada rezeki ler tuh tuk aku...hehehhe...tp aku cr suami ni...lembab tol jodoh aku cr aku ni....hehehehe....haidar????siapa itu yg smbung belajar???

Ai Corp. said...

hehe..,haidar tu bdk hbp,men ftsal skali..,btol tu pocik,rzeki masing2 owk..,lega sket ak bile dgr ang ckp cmtu,huu