Thursday, September 3, 2009

ibu..!

"ami! ambil dila dr skolah! da 2 pm ni.."

ok..jeritan tu sgt mengganggu tdo aku k..
mls gle2 nk bangun...
maklumla,dr pkol 6.30 am aku tak tido smpilaa ptgnye
mana xngntuk..
from 6.30 am, p anta adik2 p skul, then siapkan esemen..mandi, p pasar...
balik umah sat,then shopping ngn ma kat giant..then p umah we..then balik umah..
time tu da pkol 1..
tu yg aku lelap sat,tp terlupe yg adik aku aka dila balik dr skul pkol 2 pm,,huu

ok, ngn sluar pendek, tudung ala2 ekin (senang pkai..) aku pon stat enjin kete..
dgn mamai yg berbaki..aku reverse j laa..
tbe2...degguupp!!
ooppsss..,what's that? dada aku da berdebar kencang..

aku undur lagi..
ya allah..,ibu!!!
aku langgar ibu..muke ibu merah,ibu mcm nk jerit,tp xkua sore..
ya allah..ak xmampu nk buat ape,xkua pon dr kete..
tkot n serba salah..

memandangkan masa pon da suntuk..
ak blah gtu jer..,kejam sungguh aku..
meningglkn ibu mcm tu je..
tp aku pecut gk r ke skul adk ak tu,
nk cpt smpi umah..

da sampai umah, cepat2 cr ibu..
ibu masih disitu..
nafas tersekat..
aku cr luka ibu,xjumpe..
aku tanye adk ak.."dila,berdarah ke x?"
dila : "mai r tgk sendiri.."muke adik aku mmg mcm nk marah gle2 babi r..
aku xsanggup nk tgk muka ibu..
aku pon jerit nm ma..

Ami: ma! ami terlanggar kucing
Ma : aik, yg mana satu?
Ami : Ibu..
Ma : Ish, lenkali gustang tgk dulu..

the end of story... jgn rso, ibu masih idup ag ptg td,ak pegi dekat,tp ibu lari, masuk dlm semak..
aku xpasti ibu msh idup atau x..
ibu...ami xsengaja..huu..sadis..sadis..


3 comments:

nisadaud said...

kesiannya kt ibu..

Diyana Azman said...

kejamnya aimi safawati ini...

Ai Corp. said...

alamak...,aku xsengaja..,huhu.., malang x berbau..arini da xnmpk ktne ibu tu..,sedih aku