Thursday, September 24, 2009

suka duka syawal




Raya tahun ni memang byk suka n duka..

duka : hurm, xyah ckplaa kot..,kedukaan ni mcm xkan setel..,

suka : sy dpt ank sepupu lelaki.., anak kaksu.., xsmpat nk amek gmbr baby,sbb sibuk sembang ngn kaksu,tnye pengalaman die...,huu.., kaksu deliver one day b4 raya.., so xdpt bg nm syawal spt yg dirancang, bg nm ramadhan kot.., hehe.., baby ni sgt sk no 9,sbb lahir pd 19.9.09, pkul 9.45, berat 2.9.., rasanya kena bg nm ramadhan jgklaa..,sbb ramdhan kan bulan ke 9,hehe

1st raya : raya tahun ni kami xde tema pon, blasah sume nk pkai kaler pe,hehe..,aku pkai ijau.., n 1st tym dpt duit raya dr kaklong.., n aku pon 1st tym bg duit raya kat adik2.., even xbyk,ckopla buat mereka terkejot n hepi,,hehe..,then mcm bese, p umah we,beraya kat sana.., beraya umah tok sedare sume..,n blik ptg da kepenatan..,


2nd raya : arini tema aku biru, tp sygnye,xde gmbr full baju.., baju ni matden sponsor,hehe.., arni p raya umh sedare.., yg bestnye, aku pon dpt duit raya.., depa ckp duit raya last,hihi..


3rd raya : arini wat open hoz.., sume kawan sester datang.., oopss,xde r sume, geng2 yg slalu dtg umah aku.., yg sedihnye aku kna kutuk sbb xde facebook,hehe..,xpe,nnt aku akan buat satu.., siap mg sume! baju plak pkai jubah je..tema jubah arini
4th raya : smbung berjalan umah sedare n tok sedare.., tu pon ada ag yg xabes..,hehe.., rmi sedare..,

Itu je coretan utk raya kali ni..,maybe thun depan lain plak ctenye..,mn tau kot2 thun dpn da berdua.., hehe..,kite hanya merancang, tuhan menentukannya.., cuma raya kali ni ada bende yg ak realize.., that's cmne buruk pon sesorg tu, kite tetap akan back up die kalu ada org yg mengutuk die dpn2 kite,as fmly, kite pasti juge akan terase dan akan support die no matter what, even die prnh sakitkan hati kite.., well, nm pon da fmly kan.., hehe..,sy syg keluarga saya!


2 comments:

Unknown said...

aIMI, kAmU mAKin kURUSLA..
pENAT SGT kE kat RuMah?

Ai Corp. said...

ayu johar ke tu?!