Thursday, August 6, 2009

for multimedia students..,tlg sy..

tetibe aku rasa aku sangat bz plak,mcm student master,hehe..,ye ke?maybe xsama kot,seakan akan je.., sebab aku ada 5 assignment nk kena siapkan minggu ni b4 p penang.., uiks..,assigment sape? assignment my cousin, die amek pjj kat upm, she's so bz sbb die ngajo kat sekolah adik aku,so xde masa nk wat esemen.., the best part of it, she's gonna pay me.., hehe,leh demand harga x? aku pun xtau nk demand brape.., skadar nk cover birthday present for my bf pon da ckop.., ha,kat bwh ni list esemen yg ak kna buat..mmg jauh dr opsyen ak r..

1. apakah yang dimaksudkan dengan media,teknologi komunikasi dan masyarakat, maklumat dan lebuhraya. sila bincangkan pengalaman anda bagaimana media teknologi komunikasi ini dapat membantu anda dalam membuat pembentangan.

2. Pilih satu projek komuniti elektronik di Malaysia. Sila nyatakan siapakah yang terlibat dlm pelaksanaan projek ini, tujuan, peranan dan kumpulan sasarannya. Pada pandangan anda sejauh manakah keberkesanan projek ini? Bincangkan

3. Skizofrenia paranoid dan amalan ajaran sesat

4. Ciri-ciri perisian kursus Bahasa dan Multimedia

5. xingat, tp da setel..

so, kpd multimedia students, leh tlg bg panduan sket x untuk esemen 1,2, dan 4.., blur r..,xtau die nk ape.., =(


No comments: