Tuesday, August 4, 2009

what i miss the most in usm?

okay,these are the long lists or reasons that'll answer my question above.

1st year

I'd like to hang out in my own room with my roomate. sbb my room adalah tempat lepak yg utama gakla time tu,sbb dkt ngn cafe.., depa sume suke melepak mkn2 kt blik aku. Nana,nisa,pocik,nuha n irah.. Tetamu aku yg pling kerap r sume tu. Hidup aku hanya dikelilingi oleh dieorg ni,owh,jgn lupe, rumet kesayngn aku, ayu. Sejak berkwn dgn die ni, aku dah xkesah dtg lmbt p kelas,haha..,Mmg otai r..,

2nd year

hurm, time ni aku da stat lepak ngn jantan,hehe..,cane ntah bleh kenal ngn geng lapan. ada suka duka jgkla time ni..tp mlsla nk ingat,memori aku skng full ngn story aku ngn matden je,haha..,


3rd Year

dah mula serius dgn futsal,. byk tournament,n byk menang.., wah,rindunya nk beraksi lagi.., bilelaa dapt main ngn geng elixir ag..,teringin nk main time mnggu konvo nnt..,cane captain dayah? boleh diaturkan perlawanan persahabatn di court ftsal bj?

4th Year

satu2nya insan yang telah meninggalkn diriku buat selama2nya.., al-fatihah untuk arwah Najmah, byk kenangan yg xmungkin aku lupakan dengannya., ia mengajar aku untuk lebih menghargai org2 di sekeliling aku.., dengan itu, tertubuhlah geng org lidi lima.., kenangan SA party sgt besh!!.,thanx buddy


ok,the end of it,di usmlaa aku byk kenal erti idup,. frenship,love,honesty,obstacles.., sumenye telah membawa aku kepada siapa aku skng,hehe.., tp yg pling2 aku rindu adalah..........the moment sumone said that he loves me..,waah,unexpected..,hehe.., alamak,terlebiy sudah! =p





2 comments:

Veronica Tan Kah Min said...

nama i tkde pun?...hohohoho ;p

nisadaud said...

oh choteck..rindu kamu jg..sdg agak marah la kemarin dulu..ni dh ok..hm, psl usm tu,dia ofer yg research pnya..ktorg aply koswork..so, ni pn kena ikut prosedur blk, aply blk. so kena la wat proposal..ehh, klu minat, apa kata chotek pn mohon..sbb research pengambilan spnjg thn..klu ada rzeki, dpt la..